
Welkom in de Experience Economy!
Het boek Experience Economy werd al in 1999 geschreven door Joseph Pine and James Gilmore. Hierin voorzien zij de verschuiving van
In een snel veranderende wereld worden mensen, bedrijven en apparaten steeds meer met elkaar verbonden. Nieuwe technieken maken het mogelijk om 24/7 met klanten in verbinding te zijn en te blijven vanuit de ‘customer first’-strategie. Bedrijven die hun klanten het beste in hun hedendaagse behoeften kunnen voorzien, hebben loyale klanten voor altijd!
Four Zero helpt bedrijven (B2B) om de behoeften van hun klanten nóg beter in kaart te brengen en hen optimaal te bedienen met de meest innovatieve marketingoplossingen.
Online en offline. Van strategie tot uitvoering.
Wilt u weten hoe uw bedrijf online presteert? Met een snelle ‘4.0 scan’ breng ik uw online activiteiten in kaart en beoordeel ik uw prestaties ten opzichte van de markt en concurrenten!
Waar sta je met je bedrijf en waar wil je naartoe? En welke bedrijfsdoelen horen daarbij? Door keuzes te maken kunnen we jouw visie omzetten naar een marketingstrategie, volledig afgestemd op de behoeften van jouw klant. Daarnaast werken we een roadmap met concrete actiepunten uit om samen de ambities te realiseren.
Als bedrijf weet je als geen ander waar je voor staat. Welke waarden je nastreeft en welk doel je voor ogen hebt. Je weet wat je onderscheidt en waarom klanten kiezen voor jouw bedrijf. Maar rijmt dat ook met het gevoel dat de markt voor jouw merk of bedrijf heeft. Heb je werkelijk dat onderscheiden vermogen en ben je echt on ’top of the mind’? En zijn deze waarden vertaald in een sterke visuele identiteit?
Je website is dé etalage van je bedrijf. Het biedt de mogelijkheid om je klant te tonen wie je bent, waar je voor staat en welke producten of diensten je hen biedt om de wensen en behoeften te vervullen. Een website moet tegenwoordig voldoen aan veel criteria, wil je ook het gewenste rendement uit een website halen. Daarbij is gemak en eenvoud in het gebruik van een website zeer belangrijk, maar moet de klant ook een .
Lead Generation gaat over het aangaan van een relatie in het koopproces (buyer journey), door te luisteren naar de behoeften van de klant en hen te voeden met relevante of exclusieve informatie. Deze informatie wordt aangeboden op basis van voorgedefinieerde contactmomenten of op basis van opgebouwde klantprofielen. Door Lead Generation wordt dat kans dat een potentiële klant converteert aanzienlijk vergroot
Zoekmachines zijn doorgaans het startpunt van een klantenreis. Uit een zoekopdracht spreekt een wens, behoefte of probleem dat beantwoord moet worden. Het belang van vindbaar zijn ziet iedereen. Daadwerkelijk vindbaar zijn is een enorme uitdaging, gezien de enorme concurrentie. Zoekmachine optimalisatie (SEO) en zoekmachine adverteren (SEA) via Google AdWords zijn niet te missen kansen voor bedrijven om beter vindbaar te zijn.
Social media is still hot! Voor welk doel je social media ook wilt inzetten. Social media kan eigenlijk worden ingezet in iedere fase van de buyer funnel. Naast de ’traditionele’ platformen zoals Facebook, LinkedIn en Twitter zijn er enorm veel mogelijkheden om met klanten in contact te komen via nieuwe sociale media zoals Snapchat, Instagram en Pinterest. Ieder kanaal vraagt om andere content. Welke content het beste bij welk kanaal hoort leg ik graag uit!
Er kunnen verschillende dienstverbanden aangegaan worden. Afhankelijk van de situatie kunt u bepalen wat het meest prettig voor u is. Op de volgende manieren ben ik inzetbaar:
Ik ben voor een bepaalde periode inzetbaar als project manager op bijv. ontwikkelingstrajecten voor websites, apps en het uitrollen van marketingcampagnes.
Als interim professional ben ik voor bepaalde of onbepaalde tijd inzetbaar ter vervanging of ter uitbreiding van uw personeel.
Wilt u weten waar u aan toe bent? Neem dan een abonnement. Voor een vast aantal uren per maand help ik bedrijven met de marketingactiviteiten die voor hen wenselijk zijn.
Het boek Experience Economy werd al in 1999 geschreven door Joseph Pine and James Gilmore. Hierin voorzien zij de verschuiving van
Growth Hacking (ook wel Growth Marketing), wat is het eigenlijk? Growth Hacking gaat over het doelgericht optimaliseren van digitale koopprocessen door
Ik ben Jurian Bruggink, Freelance Digital Marketeer & Project Manager. Als Digital Marketeer & Project Manager heb ik jarenlange ervaring aan de bureauzijde. Daarnaast ben ik werkzaam geweest voor de corporate communicatie-afdeling van een grote multinational.
De werkzaamheden die ik heb uitgevoerd binnen nationale en internationale omgevingen hebben me tot vele inzichten gebracht, waarvan ik nu mijn eigen(tijdse) zienswijze heb gevormd.
Naast structuur en organisatie is creativiteit en een ‘open mind’ belangrijk voor de invulling van een marketingstrategie. Echte onderscheid wordt gemaakt door te vernieuwen en te veranderen.
Dat schept duidelijkheid en zekerheid voor de klant, voor mij en een eventuele derde partij. Door doelen te stellen, kunnen we effectief en efficiënt werken aan jouw ambities.
De kracht zit ‘em in de samenwerking. Door samen te werken met andere partijen kunnen we tot de beste resultaten komen en jouw ambities en doelen realiseren.
Walstraat 51
7462 AH Rijssen
E: jurian@fourzero.nl
T: +31 (0)6 2008 0016
KVK nr. 71020047
BTW nr. NL202085235B01